جوکستان برتر ایرانیان پارسی
جوکستان برتر ایرانیان پارسی
خوش امدید به وبلاگم از مشهد ارزوی سلامتی براتون دارم. 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جوکستان برتر ایرانیان پارسی و آدرس joknew.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آآآآآآآقاااااااااا من اومدم یه اعتراف کنم و برم
روز اول که دانشگاه کلاس داشتم دیر رسیدم بدو بدو رفتم تو سالن دانشگاه
از یکی از دانشجوهای ترم بالایی پرسیدم خیلی وقته زنگ خورده ؟
سالن رفت رو هوا
و من انروز نفهمیدم کجای حرفم خنده داشت

 

دوستان 200 خورده ای روز مانده به کنکور
ستاد کوفت کردن ایام سال برای جوانان

 

ضربان و قدرتی که قلب من هنگام تفتیش گوشی و اتاق و لپ تابم توسط بابام داره، برای ۷ تا بیمار مرگ قلبی و مغزی و سرطانی کافیه
والا به قرعان
شماهم این طوری این؟

 

تو کلاسمون یه پسره بود خیلی نمک بود.همشم سرکلاسا خواب بود.
یه بار سرکلاس یه پسر عینکی رفته بود جلوی جلو نشسته بود مثل علم.خمم نمی شد.ماهم که اون پشت نمی دیدیم.استاده هم که باما لج.
هی بهش می گفتیم مهندس-آغا -هوی خم شو. یه ذره صندیلیتو جابه جا کن خودشو زده بود به کری.
یهوویی این نمک کلاس و اکیپ از خواب بلند شد و گفت هووو اون عینکو بردار بزن به گوشت بشنو ما چی می گیم.!!!!!
پسر عینکی:-o
نمک کلاسمون:d
ما:))
شانس آوردیم استاد از کلاس ننداختمون بیرون.

 

 

سرکلاس ادبیات امتحان میان ترم داشتیم.منم قد گاو حالیم نبود
از شانس گند من استاد منو از بین دوستان(که بهم وعده تقلب داده بودن)برداشت و برد ته کلاس بین یه مشت بچه که از خودم بدتر بودن انداخت.
برگه در آوردیمو و سوالارو گفت نوشتیم.بعد همه شروع کردن به نوشتن.منم هی زور می زدم یه چیزایی بنویسم.دیدم بغل دستم پسره نشسته منتظر ادامه سوالاست.استاد بهش گفت چیه؟اونم تریپ خیلی درس خونی اومد استاد یه سوال دارم :الان باید اینارو معنیاشو بنویسیم؟
منم گفتم:پ ن پ 7بار از رو هر بیت بنویس خطتت خوب شه.
همون شد استاد تو اون درس بهم داد19.5
من:)

 

 

یه کاری داشتیم، ماشین دامادمون رو گرفتم تا با دوستم بریم انجامش بدیم.
سویچو داد و گفت: فقط حواست باشه سو بالای چراغش خرابه!:)
دوستم میگه ببین چقدر ماشینش ردیف و سرحاله که تنها مورد قابل ذکر، سو بالای چراغشه .. ایول!
نشستیم تو ماشین.. چشمتون روز بد نبینه، ماشین به صورت خودمختار حرکت می کرد هیچ فرمون کوفتیش 120 درجه هرز می رفت! به جونیم قسم دنده ش خودبخود خلاص میشد..:| ما هم یاد حرف دومادمون افتادیم که با چه اعتماد به نفسی از خرابی سو بالای چراغش میگفت، خندمون گرفته بود. از اونطرف رفیقم ترسیده بود هی می گفت الان به کشتنمون میدی! این چه لگنیه آخه؟ جونمو که از سر راه نیاوردم... گفتم حرف نزن بدبخت! بنده ی خدا هنوز ترمزشو امتحان نکردیم
هیچی دیگه تو راه فقط زیرلب میگف یا ابلفظل یا جد سید مراد . یا شاه مختار :)
آخرم یادمون رف کجا میخواستیم بررررریم :|

 

سر صبی خیر سرم خواب بودم
بابام اومد تو اتاق داد زد : مــــــــــانی!!!!
همچی از جام پریدما نزدیک بود با سقف یکی شم
میگه:پاشو پسرم پاشـــــو نونوایی خلوته برو نون بگیر :)
"د آخه پـــــدر من!! پـــــدر خوبو مهربان؟ این فرزند آزاریت به کیییییییی رفته؟؟؟
خوووو خلوته برو بگیـــــر بیار.
دیگه چـــــرا منو از خواب گوگولی مگولیم بیدار میکنی
هان؟؟؟ هان؟؟؟ هان؟؟؟؟"
راستشو بخواین این جوابی بود که تو ذهنم بایگانی شد :(
و اما جوابی که دادم :
چشـــــــــــــــم بابا :|

 

 

انقد بدم میاد از اینایی که شلوار لی رو با کفش مشکی می پوشن..
أه أههههههه..
اون کفش رو بذار برای کت شلوارت، آفرین پسر خوب.

 

حواستون جمع باشه!
وقتی به یه شهر دیگه سفر می کنید، اگه تو یه هتل اتاق گرفتید، وقتی برای تفریح بیرون می زنید، اتاقتون رو به شکلی که بمب خورده رها نکنید...
بعدا بر میگردید می بینید اتاق مرتب و منظم شده..
حالا فکر کنید این وسط یه سری چیزای خصوصی هم وسط اتاق باشه...!
وااااااااااااااااای..
دیدم که میگما.. گفتم در جریان باشید.. : |

 

 

بعد عمری رفتم خونه خالم
هر چند دقیقه 1 بار میاد و میره و میگه اینقد با دخترا حرف نزن
میگم خاله به خدا خوابیدم کجا حرف می زنم ؟
گوشیم هم که خاموشه تازه کدوم دختر ؟
میگه غلط کردی اگه حرف نمیزنی چرا گوشی خریدی ؟
اصلا چرا این وقت روز خوابیدی ؟ چرا این شکلی هستی ؟
من هنوز شبیه علامت سوالم چطوری از این مطالب رو به هم چسبوند و این نتیجه روگرفت ؟
چهار شنبه بعلاوه خیارشور میشه 4

 

 

این هفته تو دانشگاه بودم گوشی یکی از بچه ها زنگ خورد . استادمون هم که خانم بود گفت از این به بعد برای هرکی اس بیاد یا زنگ بخوره جلسه بعد با شیرینی میاد سر کلاس.
به افتخار همچین استادای باحال بزن کامنتو
:))))))))))))))))))

 

 

واسه دختر همسایه که 4 سالشه 1 پیرهن خریدم کوتاهه
میگه نمیشه اینو بپوشم
میگم چرا
میگه امیر دوست نداره
حتی دوست نداره با بچه های دیگه مهد حرف بزنم
خوب حق داره غیرت ناموسی مهمه
فکم چسبید به زمین
این دهه هشتادیه رو از کره مریخ آوردن ؟؟؟؟؟
همسایه است داریم ؟

 

 

آقا من دیروز با کلی ذوق و شوق تیپ زدم و کت و شلوار پوشیدم و کراواتم بستم رفتم عروسی!تو عروسی خالم بهم گفت چه چاق شدی(در صورتی که من بدنسازم)؟داییم گفت چرا کچل شدی؟شوهر خالم گفت سربازی؟اون یکی خالم هم گفت خیلی بی معرفتی(در صورتی که نیستم)/یه نفر هم نگفت چه خوشتیپ شدی:( دلم خفن گرفت :( آخه فک و فامیله که ما داریم؟حالا خانمها و آقایون برای اینکه دلمو شاد کنید لطفا بزنید کامنتو:)

 

 

یادش بخیر تو دبیرستان بعد از زنگ تفریح زود میرفتیم سر کلاس چند نفر جمع میشدیم جلو پنجره کوله ی بچه هارو مینداختیم تو حیاط پشتی تا برن بیارن معلم میومد سر کلاس بعدش تا میومدن تو کلاس از معلم حرف میخوردن

 

 

تو باشگاه با حریف تمرینی داشتم کار میکردم مشت تو شیکم هم میزدیم
نا قافل یه مشت از زیر دستش برم گذاشتم بالای شکمش اونم نتونست خودشو نگه داره یه دونه ازش در رفت صداش باشگاهو برداشت. منم از خنده کف سالن .............
استاد :))))))))))))))))
بچه ها :)))))))))))))))))))))))))
حریف تمرینی:((((((((((((
من همچنان :)))))))))))))))))))))))
مخترع سبک کیوکوشین :o
جکی چان :|

 

 

میگم من فکر میکنم یه رابطه ای بین اینا وجود داره که وقتی میخواییم نخوابیم به شدت خوابمون میاد اما وقتی کارمونو انجام دادیم اومدیم کپه مرگمونو بذاریم هر کاری میکنیم خوابمون نمیاد!!
من خود تنبیهی دارم اگه از یه مدت خاصی گذشت نخوابیدم بلند میشم دیگه نمیخوابم البته در مورد همه چیزم صدق میکنه مثلا گلاب به روتون تو دسشویی تا ده میشمارم ....
اینطوری خودمم هم از خودم میترسم کارامو دقیق انجام میدم!!
با خودم درگیرم ها!!؟؟؟

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ 11 آذر 1391برچسب:, ] [ 20:14 ] [ سعیدجوانمرد ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات وب
امکانات وب

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 36
بازدید کل : 23084
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1